Page 90 - Makeup Magazin 1_2025
P. 90
MAKEUP MAGAZIN 90
klientky, jejich osobnostních rysů, vnímat styl jako nástroj, který ne-
potřeb a životního kontextu. Tento jen vyjadřuje identitu, ale také po-
proces vyžaduje empatii a schop- máhá klientovi cítit se komfortně a
nost propojit hluboké znalosti o sebejistě ve svém prostředí.
psychologii se schopností styl vizu-
álně interpretovat. Například volba Například volba barev může být
oblečení pro introvertního klienta spojena s našimi emocemi – teplé
může zahrnovat jemné, tlumené odstíny symbolizují energii a ote-
barvy a minimalistické střihy, za- vřenost, zatímco chladnější barvy
tímco extrovertní osobnost by mohou vyjadřovat klid a profesio-
mohla ocenit výraznější vzory a nalitu. Materiály zase odráží naši
odvážné kombinace. praktičnost nebo smysl pro luxus.
Tento proces zahrnuje analýzu Zohlednění těchto faktorů při vy-
našich preferencí, inspirací a prak- tváření stylu může pomoci dosáh-
tické kroky k vytvoření stylu, který nout harmonie mezi naší osobností
s námi bude rezonovat a bude au- a vzhledem.
tenticky reflektovat naší osobnost. Styl je mocný nástroj, který nám
Pro stylisty je zároveň nezbytné pomáhá nejen vyjádřit, kdo jsme,