Page 90 - Makeup Magazin 1_2025
P. 90

MAKEUP MAGAZIN                                                                                      90




















































         klientky, jejich osobnostních rysů,                     vnímat styl jako nástroj, který ne-

         potřeb a životního kontextu. Tento                      jen vyjadřuje identitu, ale také po-
         proces vyžaduje empatii a schop-                        máhá klientovi cítit se komfortně a

         nost propojit hluboké znalosti o                        sebejistě ve svém prostředí.
         psychologii se schopností styl vizu-
         álně interpretovat. Například volba                     Například volba barev může být

         oblečení pro introvertního klienta                      spojena s našimi emocemi – teplé
         může zahrnovat jemné, tlumené                           odstíny symbolizují energii a ote-

         barvy a minimalistické střihy, za-                      vřenost, zatímco chladnější barvy
         tímco extrovertní osobnost by                           mohou vyjadřovat klid a profesio-
         mohla ocenit výraznější vzory a                         nalitu. Materiály zase odráží naši

         odvážné kombinace.                                      praktičnost nebo smysl pro luxus.
         Tento proces zahrnuje analýzu                           Zohlednění těchto faktorů při vy-

         našich preferencí, inspirací a prak-                    tváření stylu může pomoci dosáh-
         tické kroky k vytvoření stylu, který                    nout harmonie mezi naší osobností
         s námi bude rezonovat a bude au-                        a vzhledem.

         tenticky reflektovat naší osobnost.                     Styl je mocný nástroj, který nám
         Pro stylisty je zároveň nezbytné                        pomáhá nejen vyjádřit, kdo jsme,
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95