Page 50 - Makeup Magazin 1_2024
P. 50
MAKEUP MAGAZIN 50
Dotvoření kávy v šálku, pomocí AI. Foto: Petr Lukeš
nit postavu ze hry v reálném světě jsme vytvořili manuálně skutečně
na živé modelce samozřejmě v kresbou, ale součástí kostýmu je
praxi přináší značná omezení, ať také velmi vysoký límec, který ve
již realistickými proporcemi lidské hře působí jako kožený se zlatými
anatomie, tak také náročností re- artefakty. Vyrábět jej by bylo časo-
kvizit, doplňků a kostýmů. Pojal vě i finančně náročné, tak jsem se
jsem to tedy jako výzvu vytvořit ho pokusil celý vygenerovat v umě-
nejprve make-up na základě kla- lé inteligenci. Postava také nemá
sické líčící techniky, dále vybělení klasické oči, ale pouze bělmo; tam
pleti, zakrytí vlasů falešnou pleší a jsem se ovšem vypořádal s klasic-
její zalíčení, vytvoření černých stínů kou retuší a umělá inteligence v
černé rtěnky. Dokonce i na obličeji tomto nehrála žádnou roli. Její vliv
nalepené hroty jsou součástí kla- je zejména v kápi a kovových kru-
sického make-upu včetně spojo- zích na krku, u kterých mě velmi
vacích čar. Umělé inteligenci jsem mile překvapilo, jak dokáže Adobe
se rozhodl svěřit vytvoření kruhu Firefly, který jsme pro úpravu pou-
na krku, dále dotvoření kostýmu, žili, velmi realisticky zachytit světlo
protože na těle je sice kresba; tu na existující fotografii a přenést jej