Page 2 - Makeup Magazin 2_2022
P. 2
MAKEUP MAGAZIN 2
MÓDNÍ PO-
KRYTECTVÍ
ní, natož obutí v náročnějších pod-
mínkách. Ještě lepší to může být,
když je obuv označena jako „vyso-
ce módní“. Ta je na tom, přestože
„Nemám rád, když vznešená označení zní ještě vznešeněji, vlast-
slova zakrývají pravou podsta- ně mnohem hůře než obuv módní.
tu věcí.” No a že daný stav svádí prodejce
k označování mnoha bot, nebo i
celého sortimentu tímto cool zně-
jícím varováním, je nasnadě. Vždyť
Nesnáším módní pokrytectví. Co reklamaci takové „módní“ pohor-
tím pojmem myslím? Zejména to, ky pak nelze uznat, to dá rozum,
když vznešenými slovy zakrýváme vždyť jste v ní chodili. Jenže stav
pravou podstatu věcí. Typickým se netýká jen obuvi. Pokrytectví
příkladem může být v obchodech s je v našem krásném oboru spous-
obuví označování bot jako „módní ta. Nyní je velkým trendem slow
obuv“. Předpokládám, že již díky fashion, tedy pomalá móda, vegan
oboru a nebo častěji díky nebla- friendly nebo eko. Neznamená
hé zkušenosti víte, že se nejedná náhodou slow fashion staré zná-
o obuv skutečně módní. Pouze o mé a jednoduché pravidlo: kupujte
dobře znějící název zakrývající pra- si vyšší kvalitu, vydrží vám déle.
vý stav věci. Ve skutečnosti se totiž Dobrá, tady se jen novým názvem
jedná o obuv se sníženou život- možná přitáhla pozornost ke zná-
ností. Zároveň říká, že takové boty mému faktu. Rádi dnes zachraňuje-
nebudou určeny k běžnému noše- me planetu, což je velmi úctyhodná